15 mar. 2012

Doi Dragoni: apa si fum

Lacul inghetat reflecta…
Dragostea mea e defecta;

Stau pe spinii inghetati,

Ochiul de lacrimi e brazdat,

Fiinta umana-i imperfecta

Vad lumea in oglinda.



Dar…

Natura statatoare,

Mi-a transmis din albul ei oare?



Doi dragoni ce se confunda

Zi si noapte se afunda:

Albul norilor ce in soare sclipeste,

Negrul de stele ce vise sopteste.

Cine castiga aceasta confruntare?

Omul nu stie...clipa-i trecatoare.



Un vortex de nonculoare ...

Fiinta, totusi, trecatoare...



Eu patez cu a mea umbra

Sangerez de o dragoste sumbra,

Chipul meu se transforma

In undele oglinzii vad alta forma…

Vad chipul tau dulce-amar,

Vad cum in viata am semanat

Grau de fulgi de gheata

Si pacatul iubirii atarna de o ata…



Vazand dragonii perpetuum-mobile

Omul petrece numai tristeti volubile.

Pe patul de gheata vreau sa ma culc

Sa visez dragonii de apa si fum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu